Kdo by nechtěl vonět po fiálkách, že?

by - května 23, 2013


Nejčastěji bývám obdarována parfémy, za což jsem opravdu ráda, protože většinu z nich bych si  bohužel nemohla dovolit. A když mohla, tak je mi  zase líto peněz. Si člověk nevybere.

Představila bych vám pár oblíbenců:

1. Guess for Woman

Hodně dlouho jsem kolem ní v Sephoře chodila a párkrát do konce vzala   i drahouše a velice" nenápadně" mu ji ukazovala. No a jaké bylo moje překvapení, když jsem ji pak dostala. Jako fakt, protože jsem myslela že z celé má ohromně nenápadné akce  si všimla akorát toho, že tohle je drahá dogerka!

Růžové pivoňky,konvalinka, broskev,červené ovoce, cedrové dřevo,ambra, mošus,tangerinka,zelené jablko,frézie






Co  v něm najdete: Růžové pivoňky,konvalinka, broskev,červené ovoce, cedrové dřevo,ambra, mošus,tangerinka,zelené jablko,frézie.


2. Gucci - Envy Me

Miluju parfémy  od Gucciho,skoro všechny voní naprosto úžasně, takže když jsem jeden dostala od maminky skákala jsem metr dvacet.


 Co v něm najdete: pivonňka, santalové dřevo, týkové dřevo, pižmo,líčí, červený pepř

3.Calvin Klein -Beauty

Už když jsem držela před dávnou dobou v ruce vzorečet, tak jsem si říkala, že si na ni ušetřím a nebudu škrt. Naqkonec jsem nemusela,máme ji s mamkou napůl. Tamtadadá





 Co v něm najdete: jasmín, viržínské dřevo, mošus

Pár otázek pro vás:
Zkoušeli jste  některý z těchto tří parfému?
Jaký máte oblíbený parfém vy?
Jaký naopak nemáte rádi vůbec?

A na závěr: Sháním nějaký parfém, který voní vyloženě jak fialky, máte někdo nějaký tip?:)

Díky za vše odpovědi, Vaše G.

















You May Also Like

1 komentářů

  1. poslední dobou používám spíš toaletní vody než parfémy. První guess se mi ale taky moc líbí a docela o něm i uvažuju. S dotazem ohledně fialek se přidávám, protože tu vůni zbožňuju. Mám tělový sprej od Avonu s vůní fialek a liči, ale není to ono... zatím nejvíc fialkově voněl vonný olejíček do aroma lampy :)

    OdpovědětVymazat