Bižuterie z ebay

by - května 25, 2013

Měla bych jít nasmolit svoji poslední  poslední rpáci za tenhle semestr. Vlastně úplně poslední co se mé studentské kariéry týče ( když nepočítám bakalářku), ovšem místo  jsem si po dvou měsících sedla na ebay a nakupuji :))


A tak mě napadlo uděla giveaway, co vy na to? A o co by jste chtěli soutěžit? Já bych to viděla na bižterku


Tak tady je pár kousků, které jsem si teď koupila, miluju bižuterku. Mohla bych ji nakupovat po tunách.

1. Náhrdelník s perličkami





2.Nad tímhle jsem přemýšlela doceal dlouho,ale nakonec jsem si řekla proč ne, doma žádnej podobnej nemám. Aspoň myslím.
http://www.ebaypa.com/albums/20120008/sku035237.10.jpg


3. Tenhle úžasnej dostanu  od drahouše. Láska na první pohled:)

3. Nemám  žádnej, kde jsou černý kameny, tak  jsem si opatřila tenhle:)



5. A na závěr náušnice. Vidím to tak, že jedněma to nekončí:))

main image

You May Also Like

3 komentářů

  1. Druhej a třetí je super! A když bude nějaká soutěž, myslím, že není nikdo, kdo by nesouhlasil! ;) Já jsem dost ujetá na náušnice a to hodně, mám jich tolik, že teď už nosím jenom obyčejný perličkový, protože jinak mám pořád dilema, který si vzít. :)

    OdpovědětVymazat
  2. první a druhý kousek - ty vypadají parádně. Já ale víc ulítávám na náušnicích a poslední dobou hodně často pokukuju po náramcích :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdraví Kikina z Kubové akce :) p.s. už mám založenej Ebay :D

    OdpovědětVymazat