03:45 29.5.2013

by - května 29, 2013

Připadám si jak kdybych na načem jela. Je 3:13 a mě se absolutně nechce spát, spíš mi  přijde, že mám energie na rozdávání. Zvládla jsem vyřídit  tu hromadu vzkazů na fb,udělat volné termíny na červenec, zaplatit věci na ebay, sesmolit něco málo do bakalářky a vyřídit vzkazy na votoču.

Mometálně uvažuji o tom, že půjdu pokračovat v psaní bakule, dokud se mi ještě chce.

A jinak...


  • Našla jsem  obor na který bych od října mohla naklusat. Ale jak mám sakra vyplnit tu blbou přihlášku?! Co si tak pamatuju, tak ve čtvrťáku mu to přišlo mnohem jednodušší. Asi mi mozek na VŠ zakrněl.
  • Bakalářka jde opravdu ztuha a jsem opravdu nervní ze svého výzkumu. Absolutně nehápu,co to tam smolim za srance!
  • Už dva měsíce se dopracovávám k tomu abych si vyrobila vizitky, bohužel ještě asi ennastal ten pravý čas.
  • Dostalo se mi nabídky fotit proměny, tak směle do toho!
  • Pořád nejsem rozhodnutá mezi Make-up Institute Prague  a Surface.
  • Mám tu asi milion fotek, který za mě nikdo neudělá a mě se bohužel absolutně nechce. No, možná i chce, jen na to nezbejvá moc času.
  • 5.6 mě čeká má poslední zkouška!
  • Našla jsem index! Volejte sláva a 3 dny se radujte!
Kdysi jsem slibovala, že budu přidávat  nejen fotky portrét, tak  tady to máte. K těm mejm kecům, to krásně jde.

Jak jsem jednou jela nonstop



Velké koupání :D

Narozeninový dort

Pražská žranice s Bárou



Předsilvestrová párty aneb už máme dost

Ksichtící se Radin - došel chlast

Naše beruška!

Když jsme studovali společně


A vítěz!

Zachvíli směr  Zlín, grilovanej losos a Baťa!





You May Also Like

2 komentářů

  1. taky mám takový období, kdy jsem celej den unavená, ale jakmile si lehnu, tak mám oči dokořán a v hlavě pořád něco šrotuje :)
    vyplňování přihlášek na magisterské mi přišlo letos taky nějak překombinovaný. vyznat se v těch jejich formulářích je za trest...

    OdpovědětVymazat
  2. Mě jenom přihlašování na vysokou ze střední přišlo takový, že bych nejdřív potřebovala vystudovat vysokou školu, abych to zvládla :)
    Já už to studium chci mít za sebou!

    OdpovědětVymazat